More makeup

Ännu lite mer smink i samlingen. Älskar som sagt att handla nytt smink och detta är det senaste jag skaffat. En foundation för kombinerad hy som skall sitta hela dagen, har fått väldigt bra recensioner så var tvungen att testa. Köpte även en eyeprimer. Såg även på H&M att maybelline baby lips har gett ut en serie för ansiktet också som heter baby skin, var då tvungen att testa deras primer som skall göra huden jämn och sammetslen.
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback