2015-03-30

Hej allihopa! Uppdateringen har inte varit på topp det senaste, har haft otroligt mycket att göra både i skolan och utanför. Så har lagt energi på det istället för bloggen. Nu är det iallafall påsklov och äntligen har jag lite ledigt och även tid för bloggen. I helgen var jag och Benita i göteborg och hade det mysigt! Det var jätte fint väder och det var jätte mysigt att traska runt i göteborg med solen skinande. Fick med mig lite shopping hem men det var inget speciellt. Sen var det utgång i lördags, haha det var kul. Och igår var det släktkalas, alltså har det varit full rulle hela helgen. Idag vaknade jag upp runt elva, gjorde frukost sedan gick jag ut och gick powerwalk i 80 min ungefär, gött att starta dagen på det sättet! Nu skall jag försöka börja plugga lite, även fast det är lov är det ändå full rulle med skolan. Bäst att starta nu känner jag!
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback