Säljer lite kläder

Hej allihopa! Som ni vet har jag gått ned i vikt och håller just nu på att rensa i garderoben, säljer i princip hela min garderob eftersom allt jag tidigare ägde faller av mig då allt är förstort haha! Vilket är roligt och nu tänkte jag även tjäna lite pengar på det haha! Kolla in min sida på tradera så kanske du eller någon du känner hittar något som passar er!
 
 
Här är lite av det jag säljer. Klicka på bilderna för att komma till mina annonser!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: sanna

Hej! Kul med en lyckad viktnedgång! Får man fråga hur du har gått tillväga? Tips? Riktigt roligt att höra! Kram

2015-07-30 @ 01:10:03



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback