Green Fields

 
 
Innan studenten samt skolan avslutades fotograferade jag vackra Fanny! Studentbilder stod på tur och här är lite av resultatet, bättre sent än aldrig som sagt. Fina Fanny! (kvalitén på bloggen är ju som den är dock...)
Fotograf: Jag / Canon eos 5D Mark II

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: gabriella nilsson

Vad använder du för dator nu när du gått ut skolan?? Har du photoshop osv? tips på bra program till fotoredigering

2015-08-13 @ 21:01:42



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback