Sjukling

Hej! Ligger för tillfället i soffan och kollar pÃ¥ favoritfilmerna pirates of the caribbean, kom hem frÃ¥n Skene idag och har Ã¥kt pÃ¥ en riktig förkylning. Har mycket feber och hostar och är genom förkyld, rätt passande nu när det är lov. Hade det jätte mysigt i Skene och det var superkul att träffa mina saknade vänner! Dock är det skönt att vara hemma och nu blir det till att vila upp sig sÃ¥ jag är frisk när pappa fyller Ã¥r. Men vi hörs! Puss




> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback