MÃ¥ndag, igen

Hallå allihopa! Precis som rubriken säger är det måndag igen. Alltid lika segt och tråkigt men nu är den äntligen över. Skoldagen var lång men efter skolan åkte Fanny och jag till Elins och kollade lite, fick med mig lite nytt smink, vilket aldrig sitter fel! Annars har dagen bjudit på filmgos hemma hos Fanny. Resten av veckan ser bra ut, ska börja planera resan till Prag, i helgen blir det Göteborg och fotoshoot. Helt ok ändå. Men nu skall jag krypa ned i sängen för klockan drar iväg. Men vi hörs! Puss
 
 





> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback