2015-02-05

Hej allihopa! I måndags kom Alexandra till Skövde för att vara med i mitt och Linneas gymnasiumarbete. I går var det mys i Töreboda hos Ida, hur gosigt som helst! Pll, pizza, vin samt piercing. När Ida hade druckit lite vin gick hon loss med piercingpistolen, kvällen sedan var väldigt oklar haha men väldigt kul! Idag var vi lediga och tur var väl det! Imorgon är det sista dagen i skolan sedan sportlov, riktigt skönt! Och redan på lördag bär det av till Skene. Men vi hörs! Puss



Lite av Idas lilla verk, tvÃ¥ av de nedre och det övre hÃ¥let. Riktigt nöjd, har velat ha där uppe hur länge som helst men aldrig velat lägga ut pengar till det. 



> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback