Q/A

Fick en fråga om hur många tatueringar jag har och om det
gjorde ontatt tatuera bakom öratsamt ifall jagkan visa dem i ett inlägg, och självklart kan jag det!
Jag har tre tatueringar, den första jag gjorde var pilen på armen. Min första tatuering och jag älskar den. För mig betyder pilen väldigt mycket och den är personlig för mig. Svalan bakom örat samt texten "enjoy" på armen gjordes i Prag i Maj i vår. Båda tatueringarna, var och en har speciella betydelser för mig. Tillexempel texten enjoy betyder för mig att jag skall ta vara på livet och njuta av det. Jag har en stark tendens att stressa upp mig och bry mig mycket om sådant som inte ens är nödvändigt, texten på armen är en påminnelse till mig att försöka komma ihåg att njuta istället för att stressa och oroa mig över små skit saker. Och nej, det gjorde inte ont att tatuera bakom örat, dock var det en speciell känsla, då det är skallbenet som sitter bakom huden ekade det och vibrerade det väldigt mycket. Den som gjorde "ondast" att tatuera var texten, då den gick ut mot armvecket. Dock tycker jag inte att någon har gjort speciellt ont. 
 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Cz

Otroligt fina tatueringar!

2015-08-17 @ 20:38:32



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback