2015-04-23

Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er! Denna veckan har gått hur fort som helst, känns som det bara swishade förbi, hur gött dock? Eller nja, veckan har gått fort men blivit lite gjort så att säga. Idag var jag egentligen ledig, men vi hade opponering idag på gymnasiearbetet så var i skolan runt åtta tiden. När jag kom hem igen gick jag och sov lite sedan blev det lite träning. Idag stod vågen på -10kg vilket känns hur bra som helst! Har hållt strikt diet samt tränat varje dag i fyra veckor nu ungefär, vilket har gett resultat! Jag som innan aldrig kunnat hålla en diet långvarit och gett upp på träningen efter första veckan och nu har det gett resultat, känns hur jävla bra som helst. Det bästa är ju att jag själv verkligen känner mig piggare och fräschare. Även små saker som att min hy har blivit mycket bättre sedan jag startade med min diet är ju plus i kanten verkligen. Känner mig riktigt duktig, haha låter som värsta narcissisten och självgod men ibland är det okej att vara lite stolt faktiskt! Imorgon är det fredag, och helg, hur gött? Det finns mycket att göra men skönt med lite ledighet, och det bästa är att det är en vecka närmare prag, summerburst och studenten! Tagga!
 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Linn

Fyfan vad bra kämpat alltså!!

2015-04-23 @ 22:25:42



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback