Studentbilder på Kamil

Här är några utav bilderna som jag tog när fotograferade Kamils studentbilder. Förutom det så är det första gången jag fotograferar studentbilder så det var en upplevelse i sig. Men jag måste faktiskt säga att bilderna blev riktigt lyckade! Att fota studentbilder var riktigt roligt, eftersom det är sådan lycka, glädje och förväntningar. Och detta tycker jag även att vi lyckades fånga på bilderna!
Fotograf: Jag / Canon EOS 60D + Canon EF F1,4 USM 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Jessica

Fina bilder!

2014-06-01 @ 20:08:45
URL: http://photohugs.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback