Sista skolveckan

Hej allihopa! Sista veckan i skolan nu, hur gött som helst! Längtar så till sommarlovet, utomlands, skåne, bråvalla, tatuering, shopping, massa fotograferingar och bara ha det härligt! Åh är så taggad på sommarlov nu alltså! I början på vårterminen kändes det som om det var en oändlighet till sommarlovet, men nu är det äntligen här. I helgen var det lite festligheter, träffade många fina vänner, shoppade, fotade, solade och hade det allmänt gött. Hade även besök av mina fina vänner från skene. Gosigare får man ju leta efter!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback