första juni

Hej allesammans! Jag har inte uppdaterat ordentligt på flera dagar. Men jag har haft väldigt mycket att göra. Jag har städat, pluggat, fotograferat studenter, shoppat och umgåtts med fina vänner. Idag är det första juni, härligt! Ännu en dag närmare sommarlovet, men samtidigt den första riktiga sommardagen. Och det har det verkligen varit, det var 20 grader i skuggan! Efter en fullspäckad men trevlig helg så är den nu slut. Och imorgon är det vanlig skolvecka igen, men jag skall inte klaga, vi är lediga både torsdag samt fredag, så det nalkas långhelg igen!
I och med att jag har suttit och redigerat studentbilder nästan hela dagen unnade jag mig lite eftermiddagslyx. 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback