Thailändska Tempel & Mumifierad Munk

Thailändska skolbarn som sitter vid ett tempel.
Vi blev också välsignade av ännu en munk.
Här om dagen var vi och kikade på tempel som finns här i Koh Samui. Kvinnorna var tvugna att ha på sig kläder som täckte ben och axlar medans männen kunde gå hur dem ville. Så det var super varmt! Men samtidigt var det en otrolig upplevelse att se lite kultur. Vi åkte även och kollade på den välkände munken som blev mmumifierad. Rätt häftigt!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback