MÃ¥ndag

Hej allihopa! Bloggningen har inte varit på topp det senaste, har haft jetlag typ haha så jag har inte orkat blogga. Nej men jag har lagt det åt sidan ett litet tag. I veckan som varit har jag varit hos Benita, vi har kollat på gamla bilder och videos haha så otroligt roligt. I helgen var jag på stan och sedan fotade jag med Alex. Efter skolan planerar jag att sola och sedan skall jag städa hemma lite, plocka iordning på det jag köpte från thailand och lite sådant. En chill dag med andra ord.
I helgens photoshoot blev mina skor helt leriga och nästan förstörda, men vad gör man inte för att få till en bra bild!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback