MÃ¥ndag

Hej allihopa! IgÃ¥r när jag skulle träffa Benita sÃ¥ rÃ¥kade jag tappa min mobil pÃ¥ gatan sÃ¥ hela skärmen slutade fungera och lyste bara massa prickar i grönt, sÃ¥ hade panik och valde att köpa en iphone 6 istället för att laga min samsung, gillar verkligen inte min samsung sÃ¥ det känns som ett rätt val, och är supernöjd med min nya mobil! Senare pÃ¥ kvällen igÃ¥r träffade vi Alma, vi drog en roadtrip och köpte även var sin julkalender haha (10 Ã¥ringarna) 
Idag hängde jag med bibban som skulle gadda sig, haha herre min Jesus vad hon skrek haha gumman! Men snyggt blev det allt! Imorgon är det skola och sen körlektion, och på onsdag fyller jag år!




> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback