Det senaste

Hej allihopa! Mycket har hänt det senaste och har haft full rulle i princip varje dag. Det sista har vi haft massa prov/inlämningar som skulle vara klart innan julen, så det har varit lite kris där, men så skönt nu när det är över! Tänkte berätta lite om vad jag har hittat på det senaste då bloggningen inte varit prio ett liksom haha! För ungefär två veckor sedan var det tattoo time och jag tatuerade mig! Vilket var riktigt spännande, gjorde inte alls ont, verkligen inte likt mina förväntningar iallafall, vilket va skönt haha. Förra helgen firade vi Alma som fyllde 18, det blev utgång och det var riktigt roligt! I veckan var det bland annat shopping, fika samt risk2an, gött att ha det gjort och snart är det körkort på g! Igår drog vi en spontan utgång, haha planerade i princip en timma innan vi drog ut, men det var roligt! Och idag hade vi julavslutning, och nu är det äntligen lov, så gött. Kom precis i rättan tid. Nu skall jag kolla på lite skins, men vi hörs!
 
Gosig kväll med dessa knas // Linnea och jag på tatueringsstudion // Benita och jag våldgästade Alma, som vanligt haha
 
Lilla Alma blev 18 barre och det var utgång för hela slanten, roligaste på länge!
 
Igår var det också utgång, spontant men roligt!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback