Birthday Gifts

Dessa fina presenter fick jag dagen jag fyllde 18 år.  En stor mysig tekopp, Viva La Juicy parfymen, en champagne, nya sängkläder, Thomas Sabo armband och berlocker (ska få fler men de har ej kommit än haha, nackdelen med att beställa på nätet). Sedan fick jag pengar och resan till London och shopping där. Skulle inte kunna drömma om en bättre födelsedag och presenter. Tack till alla som var med och gjorde min födelsedag till den bästa!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Ida

SÃ¥ fina saker!

2014-12-07 @ 20:08:00
URL: http://sincerelyida.blogg.se/
Postat av: felicia

SÃ¥ fina presenter :)

2014-12-07 @ 21:57:39
URL: http://feliciaholmgren.devote.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback