Torsdag

Idag är en sådan skitdag då man är trött, sur och arg på allt och alla. Har fått ett antal utbrott idag :) :) :)
Men nu ska jag strax gå och sova och hoppas att morgondagen är bättre. Vilket jag tror eftersom jag slutar tidigt och sedan på kvällen skall jag åka till min fina vän för lite mys. Dock skall jag hålla mitt tal i engelskan imorgon som har blivit flyttat ett x antal gånger, och nu får man dra pinnen ur röven och bara stå där och tala engelska, i 4 min, framför hela klassen. Helt klart mig grej asså :) :). Haha åhnej jag pallar ej. Men ok, sen har vi knappt något kvar att göra och det ska bli SÅ JÄVLA GÖTT. För jag är så otroligt jävla skoltrött. Haha, men nu skall jag gå och fixa min inför lite sömn. Men vi hörs. PUSS
Två från insta. Har fått mina hunters nu också så sommaren kan ju komma nu, när som helst. 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback