DÃ¥lig uppdatering

Hej allihopa (känns som jag alltid börjar med det i ett inlägg). Just nu sitter jag och kikar lite bloggar. Idag har jag varit i skolan, det var helt okej, fick tillbaka matteprovet och jag blev godkänd, känns hur gött som helst!
När jag kom hem så skulle jag fixa en ost macka till mig, när jag ska skära osten så slinter jag med den jävla osthyveln och skär rakt in i mitt lillfinger, det blev ett jack som är runt 1 cm djupt. Fy i helvete vad ont det gjorde!! Ikväll ska jag nog bara chilla, har varit helt slut idag och imorgon är det torsdag och sedan fredag, hur gött?!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: ..

@cutforcheese

2013-01-31 @ 08:49:14



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback