Designen osv...

Nu är nästan min design klar! Tycker att det blev fräscht och vårigt! Har lite justeringar kvar att göra med det kommer fixas under veckan. I alla fall, idag var jag i skolan, hade nog världens otursdag. Först så ramlade jag 2 gånger påväg till skolan, sen gick min nya tröja sönder (som jag köpte igår, bra kvallité typ.) sen fick jag inte åka med bussen eftersom mitt busskort inte fungerade. Men jag ska väl vara glad ändå, jag kom ju i alla fall hem. När jag kom hem pluggade jag lite. Imorgon är det skola och snart är det helg, förjävla gött!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback