Ny blogg - www.ellenarvidsson.se

Hej! Uppdateringen här är inget vidare, tro mig jag vet. Dock beror det på att jag har skapat en ny blogg och fixat med den. Nu är den klar och äntligen kan jag berätta för er att jag lämnar nu ellensphotos.blogg.se och går över till ellenarvidsson.se istället. Nyare, fräschare och en ny start helt enkelt. Har haft denna bloggen i tre år nu och jag känner att det är dags att lyfta på vingarna och bära av till nya platser. Så jag säger hejdå och så ses vi på min nya blogg! Glöm ej följa min nya bloglovin också! Det kan ni göra när ni går in på min blogg. 
 
 
Ni kommer till min nya blogg genom att klicka på bilden. 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback