Prag

Hej allihopa! Jag har inte varit speciellt aktiv på bloggen det senaste eftersom det har varit väldigt mycket i skolan och mycket runt omkring. Förra veckan åkte jag ned till Skene och firade valborg hos mina vänner där. Var väldigt roligt och mysigt! Och förra söndagen åkte jag och min klass till Prag och har varit där i en vecka. Kom hem igår, var så otroligt trött eftersom jag körde från Oslo till Skövde vilket tog cirka 5 timmar. Men veckan i Prag har varit riktigt bra, är jätte glad att jag åkte med! Nu skall jag sova lite eftersom det inte blev mycket sömn igår natt, men vi hörs! Puss
 
 
Två bilder från prag
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Thea

Åh, prag. Var där som liten och hoppas verkligen att jag kan återvända en vacker dag. Verkar vara så himla fint där.

2015-05-13 @ 22:55:08
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback