p l a n s

 
Jag vill och längtar så till summerburst! Kommer bli hur grymt som helst! Och det är endast 16 dagar kvar nu!
 
 
Jag vill ta studenten nu och glömma skolan för gott. Haha nej, men det är bara 23 dagar kvar tills jag slipper alla inlämningar/prov, alltså fatta hur gött! Dock kommer man stå där sen arbetslös, men det tar vi då haha!
 
 
I sommar vill jag åka på en fet jävla roadtrip runt i hela Sverige, bara åka runt och träffa nya människor, se nya platser,
alltså hur najs?
 
 
Jag vill tatuera mig igen, haha har precis gjort två nya men får inte nog, har redan massa idéer om vad jag ska göra. (När jag väl har pengar, och det är en annan femma).
 
 
Jag vill resa! USA, paris, barcelona, australien, ja allt man kan tänka sig! Försöker övertala mamma om att hon och jag skall ta en tripp till Barcelona i sommar, går inte så bra men med lite tjat till så!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback