New in

 
I Prag passade jag även på att inskaffa mig lite nytt smink (köpte massa annat också men kommer upp senare i ett separat inlägg). Denna gången blev det en concealer från Mac, den bästa i hela världen alltså! Var även nyfiken på att testa Macs nya foundation; mac pro longwear nourishing waterproof foundation. Den är vattenfast och är perfekt om det skulle vara en regnskur ute! Köpte även ett par nya lashies och en nya parfym från Beyoncé. Love it!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Carro

Härligt :)

2015-05-13 @ 21:24:18
URL: http://carroat.blogg.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback