Stressiga veckor

Hej på er! Veckan har varit lång, även fast vi har haft studiedag i måndags. Varje dag i veckan (samt förra veckan) har Linnea och jag stannat kvar till drygt sju på kvällen för att arbeta med vårat gymnasiumarbete. Som sagt håller vi på med en dokumentärfilm så det tar tid att klippa och redigera. Så man är väldigt trött när man kommer hem. Som tur är vi nästan klara med filmen nu, den har landat på dryga 40 minuter och det känns väldigt bra att den varken blev längre eller kortare. Efter sådanna långa dagar är det otroligt skönt att vi är lediga på torsdagar, så imorgon väntas sovmorgon och vilodag. Nu ska jag kolla PLL, vi hörs! Puss
 
Bild från göteborg, gostjejerna!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback