Nytt och fräscht

 
Att köpa nytt smink kan vara bland det bästa som finns tycker jag! Man känner sig mycket fräschare med lite nytt smink. Jag passade på att köpa en primer som mattar ned hyn lite, skulle köpt en från smashbox men den var tyvärr slut så det fick bli en från kicks egna märke istället, fungerade också väldigt bra! Och fullkomligt ÄLSKAR min nya ögonbrynsgel från Anastasia som jag har hållt ögonen på under en lång tid. Den är dock ganska dyr, nästan 300 kronor så det kändes lite tomt när jag hade köpt den men ångrar det inte för en minut för den är så otroligt bra! Jag passade också på att inskaffade mig en stor nessäsär från pipol's bazar.

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback