Allt och inget typ

Hej bloggen! Tycker det är väldigt roligt att ni läsare faktiskt fortfarande kikar in trots min dåliga uppdatering. Riktigt roligt! Tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg om vad som hänt det senaste och hur allt är och så vidare, då jag inte varit så uppdaterande på den filken. Innan skolan slutade så åkte jag och ett gäng ner till summerburst i Göteborg, var hur grymt som helst! 
 
Summerburst med my girls! Dansade till Martin Garrix, Alesso, Avicii och hade det hur grymt som helst! 
 
Studenten låg på glänt och det kan vara det bästa jag någonsin varit med om! Så jävla roligt och härligt att det inte finns ord för att beskriva allt! Fick ett sånt fint uppvaktande och hela dagen var helt magisk!
 
Åkte till Skene en sväng och träffade bästa Melina och Alexandra, fick även min studentpresent då, var hur fint som helst, så bra är dom! Jag firade midsommar i Töreboda med mina fina och även det var superbra! I helgen drog vi ett gäng till Lidköping för lite utgång, spontant men roligt! Igår fick jag även ett ryck och färgade håret och klippte av 17 cm av mitt hår, ser ut som Gustav Vasa och pottfrill men vad gör det ens. Har även fullt upp med mitt jobb, jobbade 10 till 18 idag och imorgon blir det 15 till 21, sen drar jag ner till Skåne och är där ett litet tag.
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback