2015-06-17

Hej! Bloggen har någonstans glömts bort och jag har ingen inspiration till att blogga varken det eller något att blogga om. Studenten var för någon vecka sedan och det var så himla bra. Skulle kunna göra om det igen! Dock känner jag att bloggningen inte riktigt är min grej för tillfället och kommer nog vara (är och har varit) frånvarande från bloggen tills inspirationen kommer tillbaka. Tycker inte det är speciellt roligt att sitta och göra massa meningslösa inlägg på löpande band om jag inte har inspiration till det. Kommer säkert uppdatera lite då och då men då får det komma som det kommer. Hoppas att ni läsare har det jätte bra och att eran sommar blir grym!
 
Följ mig på instagram, där är jag ovanligt mer aktiv, earvidssonn heter jag där.
 
 
 
Bilder tagna av Lina 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Anonym

Fin tatuering! Hur många har du? kan du visa alla i ett inlägg?

2015-08-13 @ 21:02:08



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback