2015-01-15

Hej bloggen! Jag vet att uppdateringen inte varit sådär jätte bra, haha men jag har så mycket att göra att jag knappt hinner sova typ. Kanske inte riktigt, men nära nog. För tillfället är körkortet prio ett, alltså jag har pluggat så mycket körkorts teori att jag drömmer om körkortsteori. Haha jag hoppas att det snart är över iallafall. Och skolan så är det full rulle hela tiden och inlämingar hit och prov dit, har nästan ingen tid över känns det som. Och gymnasiearbete på det hela. Äsch, det gäller bara att ta sig i kragen, men för tillfället är bloggen inte något som jag liksom prioriterar lika mycket. Idag iallafall så skall jag ha körlektion, efter den skall det bli plugg. Längtar iallafall till helgen, då kanske man kan slappna av lite iallafall.
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

Det låter verkligen som du har fullt upp och det är ju viktigt att prioritera rätt saker :)

2015-01-15 @ 16:34:39
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback