ny design

Hallå! Som ni kanske har sett så har jag pillat lite med designen, ännu en gång. Denna gång har jag fixat till sidmenyn då den tidigare har krånglat ordentligt. Men nu är den fixad och jag har ändrat lite detaljer inom bloggen samt gjort en ny header. Enkelt men snyggt och stilrent. Hoppas ni tycker detsamma!
 
Nu skall jag bädda ned mig i sängen och kolla på film, imorgon är det en ny vecka och jag längtar redan till helg, haha denna veckan kommer bli lång. Men vi hörs! Puss
 

 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback