Fredag

Äntligen är det fredag! Skoldagen var kort och efter skolan åkte jag och Lina och fotade till hennes gymnasiearbete. Senare åkte jag och mamma och handlade saker till mitt rum, åh är så taggad på att äntligen få drömrummet! Och senare på kvällen åkte Benita och jag till stallet och gosade med hästarna lite! Älskar verkligen hästar och har alltid velat rida men är tyvärr JÄTTE allergisk, tråkigt nog.

 





> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback