Födelsedag och krossade revben

Hej allihopa! Är fortfarande sjuk, har nästan 40 graders feber och en sådan otroligt fruktansvärd hosta, tror jag har hostat så mycket att jag har krossat flera revben, gör så otroligt ont i sidan av magen när jag andas/hostar. Tror jag har fått influensan eller lunginflammation. Roligt lov osv, nej men har ju iallafall varit i Skene så det har ju varit bra ändå! Även fast jag knappt levde imorses hade jag och Linnea bokat möte för att filma mer till våran dokumentärfilm inom gymnasiumarbetet så det var bara att bita ihop och åka in till stan. När jag kom hem levde jag knappt haha, la mig helt död i soffan och vilade. Mina lungor lät inte speciellt roligt efter det. Nu mår jag bättre, efter massa alvedon och ipren, haha. Idag fyller också pappa år, Grattis pappis! Ikväll blir det lite firande och får se vad jag orkar, skall lägga mig i sängen och kolla gossipgirl nu, vi hörs! Puss
 
                 
Bild från sommaren, längtar dit!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback