TGIF

Hej alla fina! Igår var det som sagt 50-dagars och utgång för hela slanten. Dock var jag nykter och körde, men hade väldigt roligt ändå! Det var galatema och alla sprang runt i kostym och klänning, stiligt! Var otroligt trött när jag vaknade imorses men vi hade bara en lektion så det var lika bra att gå på den. Nu sitter jag hemma och kollar bästa serien, vampire diaries. Asså så bra, jag är kär i den + damon. Haha. Ska strax ta en dusch men vi hörs senare! Puss
Bild från gårdagen.

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback