Lite om mig

1. Hur ser din perfekta dag ut?
Sovmorgon (sjÀlvklart). En frÀsch frukost med frukt och massa gott. Ett skönt varmt bad. Fixa till sig för att senare trÀffa nÄgra för lite shopping eller liknande. En fika pÄ stan och bara ta det lungt och prata och bara umgÄs, inte stressa eller nÄgot. Senare pÄ kvÀllen kanske bio eller filmkvÀll. Ja, nÄgot i den stilen. Annars funkar sovmorgon - kolla serie hela dagen - sova igen. Haha.
 
2. Vem/vad inspirerar dig?
AssÄ musik Àr vÀl det som inspirerar mig mest. Jag lyssnar pÄ musik i princip hela tiden, nÀr jag Àr hemma oavsett vad jag gör Àr lurarna pÄ liksom. Skulle inte kunna klara ett liv utan musik. Inspireras mycket av foto ocksÄ men det Àr vÀl ingen nyhet direkt.
 
3. Favorit serie/serier?
Haha, jag har kollat/kollar typ pÄ tusen serier men för tillfÀllet Àr vÀl pretty little liars, vampire diaries och american horror story mina favoriter. Men Àlskar ju ocksÄ game of thrones, gossip girl och the walking dead.
 
4. Dröm-resemÄl?
Enda sedan jag var liten har jag alltid velat Äka till USA, alltsÄ det Àr drömmen. New York, LA, Texas, Kalifornien, ja you name it. Drömmen vore ju att bila runt i USA, fy vad hÀftigt alltsÄ! Jag skulle ocksÄ jÀtte gÀrna vilja Äka till Australien, Japan, Jamaica osv. Det finns sÄ mycket jag skulle vilja Äka till att det inte gÄr att rÀkna pÄ tvÄ hÀnder.
 
5. FavoritlÄten för tillfÀllet?
FavoritlÄten just nu mÄste nog vara Nothing More med The Alternate Routes och Lily Costner. Tycker den Àr sÄ fin och peppande.
 
6. Hur ser din perfekta fredag ut?
Antingen utgÄng med bÀsta vÀnnerna eller chillkvÀll med ett glas vitt. FilmkvÀll fungerar ocksÄ lika vÀl det!
 
7. FavoritfÀrg?
Svart, svart och svart. AlltsÄ allt jag Àger i tillexempel klÀdvÀg Àr svart i princip. Haha sÄ svart Àr vÀl favvofÀrgen alltsÄ.
 
8. Ett ord som beskriver dig bÀst?
Jag skulle vÀl vilja sÀga rolig. Eller sÄ Àr det bara jag som tycker det. Haha
 
9. Vilken Ärstid föredrar du helst?
Älskar hösten, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Sen tackar jag ju inte nej till sommaren direkt. Men hösten Ă€r min favorit Ă„rstid, tycker den Ă€r sĂ„ mysig.
 
10. NÀmn en sak som inte sÄ mÄnga vet om dig.
Haha kom inte pÄ nÄgot typ... Men en sak inte sÄ mÄnga vet Àr att mina ögon ser olika ut i olika ljus. I vissa ljus ser dem bruna ut, alltsÄ mörkt mörkt bruna, medans de ser ljusgröna ut i andra ljus, men det konstigaste Àr att de Àven ser rödgula ut i vissa ljus. Haha sÄ trÄkigt men kom faktiskt inte pÄ nÄgot annat.
 
 
 
 

> Innan du kommenterar
‱ Jag vill gĂ€rna vara med i veckans-blogg eller liknande.
‱ Bilder samt text Ă€r min/mina om inte annat anges.
‱ Spam eller liknande tas bort direkt.
‱ Jag gör min bloggdesign helt sjĂ€lv.
Kontakt [email protected]

Med detta i Ätanke Àr du jÀtte vÀlkommen att kommentera!



Namn:
kom ihÄg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback