Ledig

Hej allihopa! Som sagt är jag ledig på torsdagar så idag har jag bara tagit det lungt och pluggat lite samt tränat. Sovmorgonen idag var ju perfekt! Så skönt att ha en dag ledig mitt i veckan. Har precis tagit en dusch och nu ska jag kolla på bästa serien, vampire diaries. Åh så bra! Men vi hörs! Puss
 
 
Bild på mig och Amanda från helgen, bästa helgen på länge!
(Och ett grattis i förskott till Amanda som fyller 19 år imorgon! Grattis luuringen!)

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback