Förändring

Idag åkte jag in till stan vid 7.30 för jag hade bokat frisörtid, och där hände det grejer. Jag färgade brunt och klippte av cirka 10 centimeter av mitt hår. Det är mycket fräschare nu och jag passar mycket bättre i brunt än det gulblonda jag hade innan. Är jätte nöjd och känner mig mycket fräschare i håret nu!
(det syns inte på bilden hur mycket jag klippte av, men det är stor skillnad).
Före och efter.
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: my

Gud vad snyggt!! Och fräsch

2014-09-26 @ 23:06:53



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback