Dagens

Idag har jag på mig gosigaste koftan någonsin. Köpte den igår efter skolan. Den är supermysig och riktigt snygg! Älskar den roseguldiga dragkedjan, passar riktigt bra ihop med min klocka!
För tillfället sitter jag i skolan och väntar på att vi skall börja. Men jag bloggar mer senare. Kram

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Susanna Maria J

Jag bara ÄLSKAR dit nagelack!!! :D

2014-09-19 @ 14:48:43
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Linnea

Vart har du köpt den snygga koftan?

2014-09-19 @ 21:42:22



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback