Tack snälla ni

Hej alla fina! Oj vilken chock jag fick när jag loggade in här, att jag var med på blogg.se menyn. Vad roligt! Jätte kul att så många har kikat in och jag hoppas att ni stannar. Men ännu mer kul är den positiva feedbacken som jag har fått och alla fina kommentarer som ni har lämnat! Skall svara på kommentarerna senare i veckan! Dessutom har jag så mycket i skolan just nu och även körkortet, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt! Men det löser väl sig. Nu skall jag ha en goskväll bland annat är det portkod1525 som står på schemat. Men vi hörs! Puss
Bild från min instagram. En härlig bild från Thailand som självklart är tagen av mig, följ mig gärna där, earvidssoon heter jag!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Ronja

Jätte fint och somrigt foto! Var är det taget? :)

2014-10-14 @ 20:05:56
URL: http://ronjalex.blogg.se/
Postat av: Ronja

Oj, märkte nu först att det stod thailand under fotot, sorry :D

2014-10-14 @ 20:06:43
URL: http://ronjalex.blogg.se/



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback