måndag

Hej! Idag hade jag körlektion vilket gick sådär, skulle backa och parkera, är ju inte helt 100 på backning än men det gick överraskande okej faktiskt. Träning ger ju faktiskt resultat. Sen har mamma och jag tagit en roadtrip till hjo där vi kikade lite på hem och hobby bland annat. Mysigt med en heldag med mammsen! Imorgon planerar jag plugg, har en del att göra om man säger så haha.


bild från gosigaste sommaren

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback