Kreativitet

Hej allesammans! Jag hade som plan att hÄlla bloggen i rullning nu nÀr sÄ mÄnga nya lÀsare trillade in, men det gick vÀl som vanligt, dÄligt alltsÄ. Nej, men jag har haft full rulle verkligen, har massor i skolan och körkortet och kan helt enkelt inte prioritera bloggen. Hela veckan har i stort sÀtt gÄtt Ät till plugg. De luckor som veckan har gett har jag blivit bjuden pÄ resuaurang av fina mormor och morfar, sÄ det var lite mys med slÀkten i mitten pÄ veckan. Jag har ocksÄ varit med Benita till stallet, tÄl inte hÀstar, Àr riktigt allergiskt mot allt som har pÀls, men som den djurvÀn som jag Àr (dum i huvudet för den delen ocksÄ) sÄ skulle jag med. Jag klappade hÀstarna och jag fick sÄ himla svÄrt att andas, tappade nÀstan rösten. Dog nÀstan pÄ kuppen haha, det var min första gÄng med benita till stallet, och förmodligen den sista. Efter stallet drog vi ett skönt gÀng till skara och gick pÄ den berömda Spökvandringen, haha nÀrverna var ju lika skakiga som ett asplöv liksom. Men kul var det! Tradition ju! Efter det rullade det vidare till lite festligheter. Annars har jag bara pluggat men det var skönt med lite ledigt för att kunna ha lite roligt ocksÄ. Och idag var mamma och jag i stan och kikade lite, fick med mig lite hem, visar nog i ett inlÀgg senare. Imorgon blir det vÀl ocksÄ plugg men skall försöka vandra ut och fotografera det som finns kvar att fota av hösten.
 
Jag mÄste Àven sÀga att det Àr hur roligt som helst att jag har fÄtt den responsen som jag har fÄtt pÄ mina bilder. Helt otroligt verkligen! Att fotografera Àr det bÀsta jag vet, alltsÄ det Àr verkligen lycka jag kÀnner nÀr jag fotograferar. Och att jag fick sÄdan respons pÄ det jag gjorde Àr ju sÄ himla roligt. Det hade jag aldrig trott. Jag Àlskar att vara kreativ och skapa en hÀndelse i de bilder som jag fotograferar. Jag vill inte vara som alla andra, jag vill fotografera pÄ mitt sÀtt, jag försöker tÀnka lite outside the box och göra nÄgot originellt och att dÄ fÄ den fina responsen som jag fÄr Àr sÄ kul! Jag hoppas verkligen att mina nya lÀsare Àr hÀr för att stanna för jag har sÄ mycket mer att visa! Kram pÄ er fina lÀsare.
 
 

> Innan du kommenterar
‱ Jag vill gĂ€rna vara med i veckans-blogg eller liknande.
‱ Bilder samt text Ă€r min/mina om inte annat anges.
‱ Spam eller liknande tas bort direkt.
‱ Jag gör min bloggdesign helt sjĂ€lv.
Kontakt [email protected]

Med detta i Ätanke Àr du jÀtte vÀlkommen att kommentera!



Namn:
kom ihÄg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback