Fredag

Hej alla fina läsare! Jag vet att uppdateringen inte varit på topp men jag har faktiskt inte tänkt på bloggen under lovet. Men tänkte att det kanske var dax för ett litet inlägg nu! I veckan har jag för det mesta tagit det lungt, pluggat lite och sen har jag gått på en liten detox (eller ja en diet) har bara druckit hemgjord juice i 4 dagar. Det är typ en rening för kroppen, det var väldigt frustrerande för jag körde bara på juicer och ingen mat liksom. Så de första dagarna var jag hungrig men det gick över sen. Nu är det över och jag känner mig faktiskt piggare konstigt nog! Imorgon skulle planerna egentligen vara ullared men det blev lite knas ivägen så får ta det en annan dag. Men tar en shopping dag med familjen imorgon istället, gos det med! Nu inväntar jag Melina som snart skall komma och vi planerar en myskväll! Men vi hörs! puss

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback