Säljer min GHD plattång

Säljer nu min otroligt bra plattång från GHD, den är sparsamt använd (använd en gång) då jag har köpt en ny som är speciell för tjockthår.(Men den är riktigt bra, jag hade verkligen behållt den om jag inte hade haft så tjockt hår som jag nu har) Därför tycker jag det är onödigt att den bara ligger hemma när någon annan kanske vill köpa den!

Ni som är intresserade hittar den genom att klicka på bilden eller häääär!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback