Det Senaste

Hej bloggen! FörlÄt för kass uppdatering, jag vet att jag verkligen suger pÄ att uppdatera, vet inte varför eftersom förut sÄ uppdaterade jag dagligen! Men det ska det bli Àndring pÄ hoppas jag. Jag tÀnkte iallafall berÀtta lite vad jag har hittat pÄ de senaste dagarna dÄ jag inte har gjort nÄgot inlÀgg tidigare. Förra veckan drog jag, Benita, Alma och Amanda en tripp till ullared, det var kaos, alla kÀrringar som (BOKSTAVLIGT) vill döda andra med sina kundvagnar, men det var riktigt roligt! Kom hem med massa inredningssaker! Var ocksÄ pÄ julmarknad med Benita, det var supermysigt, sÄnn hÀrlig julkÀnsla! Vi har ocksÄ kört bilkurragömma med ett skönt gÀng (sÄ roligt haha). I onsdags var jag och Alma, Amanda och Benita pÄ bio, vi sÄg The Hunger Games: Mockingjay - Part 1, jag tyckte den var riktigt bra, kan knappt vÀnta till part 2!
 
Det var lite vad jag har hittat pÄ det senaste, jag har Àven firat mig med slÀkten i fredags och pÄ kvÀllen trÀffade jag Alex och Melina och fick Àven presenter av dem, sÄ fina! För nu Àr det inte lÄngt kvar, om 3 dagar blir Àven jag 18 Är! SÄ gött, Àntligen, sÄ som jag har lÀngtat! Och sen blir det London, jag lÀngtar ihjÀl mig!
 
 
Mys med bibban // Jag vill ha snö, alltsÄ om det ÀndÄ ska va minusgrader pls kan man fÄ snö lix
// bilkurragömma pÄ natten efter att ha varit vaken i 24 timmar va ju najs

> Innan du kommenterar
‱ Jag vill gĂ€rna vara med i veckans-blogg eller liknande.
‱ Bilder samt text Ă€r min/mina om inte annat anges.
‱ Spam eller liknande tas bort direkt.
‱ Jag gör min bloggdesign helt sjĂ€lv.
Kontakt [email protected]

Med detta i Ätanke Àr du jÀtte vÀlkommen att kommentera!



Namn:
kom ihÄg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback