2014-11-13

Hejhej! Jag vet att min uppdatering är superdålig och jag ber om ursäkt, har varken något att blogga om och har inte fotat på länge. Skolan och körkortet tar upp alldeles för mycket tid! I veckan var det 200 dagar kvar till studenten och då var det filmtema som gällde, jag kom på kostym i sista minuten i och med att jag inte får gå ut så kändes det inte speciellt viktigt, men det blev A från PLL iallafall. Trodde jag skulle vara ensam om det men så vart det icke. Imorgon är det fredag vilket är super skönt, gött med ledighet, skall dock plugga i helgen men får försöka göra lite annat också!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback