Uppgift i medieproduktion

Vi hade i uppgift att skapa en affisch för våran fotoutställning som vi har i skolan.
Den skulle heta "Bättre än din instagram" (haha) och såhär blev min.
 
(och den är inte alls så pixlig som den är nu när den blev uppladdad på bloggen). Vad tycker ni? Jag har gjort illustrationen (kameran) helt själv samt satt ihop typsnitten själv. Är själv rätt nöjd. 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Anonym

snygg!!

2014-05-21 @ 18:24:42
Postat av: Anonym

Riktigt snygg! Älskar färgkombinationen!

2014-05-21 @ 20:45:50
Postat av: Celine

Tycker det blev jättesnyggt!

2014-05-22 @ 16:27:20
URL: http://celinelf.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback