tisdag

Hej bloggen. Idag var jag i skolan, vi hade föreläsning om en lärare (som arbetar på det högstadiet som jag gick på) som berättade lite om sin "tatueringsutbildning". Riktigt intressant, Vore jäkla häftigt att kunna tatuera, alltså kunna det lika bra som honom med andra ord. Men det kräver att man för det första kan måla och vara stadig med pennan så haha, inget framtida yrke för mig inte. Men hur häftigt hade det inte varit? Blev dessutom super taggad på att gadda mig. Tror dock att jag ska i sommar (om jag nu vågar, är rädd för allt som gör ont). Efter skolan drog mamma och jag till stan, fick med mig lite sommar-snyggt hem. Sen övningskörde vi hela kvällen, kul att man gör framsteg, även fast det är myrsteg haha!. 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback