Tips - Redigera ögon i Photoshop

 
Tänkte bara tipsa om en liten video som jag gjorde för drygt ett år sedan. Här visar jag hur man kan redigera ögon genom photoshop. Fick nämligen en kommentar ifall jag kunde visa. Och jag hade redan gjort en video som jag då visade hur man gör. Kika in denna om ni vill ha hjälp att redigera ögonen skarpare och få mer kontraster! (för det första är bilden riktigt ful haha! och jag låter som en liten unge, men som sagt är videon ett år gammal haha!)

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback