pickup

Hej allihopa! Det senaste har jag haft fullt upp! Men nu blir det uppdatering som aldrig förr! (förhoppningsvis!). Idag var det skola, började dagen med nationellt speaking i engelskan, gick väl helt okej. Senare fick vi reda på att vi kom tvåa i "Berätta för 100 andra". För er som inte vet var våran klass med och tävlade om 10.000 kronor i don't drink and drive tävling som hette Berätta för 100 andra. Vi kom då på en idee där vi ville minska ratfyllerin ute i trafiken genom att hjälpa till o skjutsa varandra hem från alkoholrelaterade situationer. Vi vann dock inte men är lyckligtvis glada över en andra plats. Vi vann biobiljetter och det är ju bättre än inget! Stolt är jag faktiskt över oss!
Klicka på bilden för att komma till våran facebooksida!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback