Fotograferingar och annat

Jag har fotat så länge jag kan minnas, först när jag köpte min första digitalkamera, en liten rosa kamera. Sen dess har jag aldrig slutat fotografera. Det är det roligast jag vet, att kunna vara kreativ och få ut känslor genom en bild. När jag fotar, vill jag uttrycka något, det är det som jag försöker göra med mina bilder. 
 
Om du vill bli fotograferad eller liknande kan du först, kolla in min "fotohemsida", där jag lägger
upp bilder jag har fotograferat. Eller sÃ¥ kan du nÃ¥ mig pÃ¥ min mail, [email protected] 
Här kan du också fråga angående priser, men såklart mycket annat angående fotograferingar osv.
klicka på bilden eller här för att komma till min fotohemsida.
Några utav alla porträttfotograferingar som jag har gjort genom tiderna.
Fotograf: Jag

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback