Svar på kommentar

Fick en fråga ifall mina Michael Kors skor var stora i storleken och lite sådant, och tänkte svara på den. 
Alltså... Om man kollar sidorna där dem säljs så säger majoriteten att man skall beställa en mindre storlek. Dock har jag rätt stora och breda fötter, så jag beställde min normala storlek och de passade perfekt. Så jag skulle inte beställa en mindre storlek... Men det är väldigt induviduellt. På de flesta sidor så brukar dem skriva mått på skorna, så följ de så vet du exakt vilken storlek du skall ta. Kram!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback